С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Всички публикации

IKEA разширява центъра си за поръчки в Пловдив

IKEA разширява центъра си за поръчки в Пловдив

08 юни 2021

Очаква се през втората половина на годината да бъде отворен и търговският обект в Mall Of Sofia

Smart Organic става официален дистрибутор на Beyond Meat за България и Северна Македония

Smart Organic става официален дистрибутор на Beyond Meat за България и Северна Македония

02 юни 2021

Продуктите ще се продават във веригите, в биомагазини, онлайн

Mondelēz купува Chipita в сделка за 2 млрд. долара. В България ще има сладък гигант

Mondelēz купува Chipita в сделка за 2 млрд. долара. В България ще има сладък гигант

28 май 2021

Американският концерн тук държи над половината пазар на шоколад, а гръцката компания - над 80% при кроасаните. Общите приходи надхвърлят 350 млн. лв.

Google за пореден път е най-силният бранд на националния пазар

Google за пореден път е най-силният бранд на националния пазар

27 май 2021

С независимо проучване на потребителския сегмент на българския пазар стартира осмото издание Superbrands Bulgaria 2021/2022

"Метрика" откри логистичен център за обслужване на онлайн поръчки

"Метрика" откри логистичен център за обслужване на онлайн поръчки

20 май 2021

В него се експедират и обработват пратки за България, Гърция и Румъния

Съдът отмени глобата на "Хиполенд", наложена от КЗК след протестите миналото лято

Съдът отмени глобата на "Хиполенд", наложена от КЗК след протестите миналото лято

19 май 2021

Санкцията беше почти 125 хил. лв. за заблуждаваща реклама, сега отмененото решение подлежи на обжалване

"Есетере България" откри нова розоварна в района на град Шипка

"Есетере България" откри нова розоварна в района на град Шипка

13 май 2021

Инвестицията е около 1.2 млн. долара, а заетите ще са между 10 и 15 в зависимост от натовареността и сезона

"Нестле България" отчита 4.3% ръст на приходите за първото тримесечие

"Нестле България" отчита 4.3% ръст на приходите за първото тримесечие

12 май 2021

Планираните за тази година инвестиции надхвърлят 22 млн. лeва

Германската Meggle спира млечното си производство в Шумен, защото е малко и не печели

Германската Meggle спира млечното си производство в Шумен, защото е малко и не печели

20 април 2021

Заводът ще затвори на 1 октомври, а действието е сигнал, че средата в сектора не е перфектна

Новото лице на Орфеевото цвете

Новото лице на Орфеевото цвете

13 април 2021

Сара Кюркчиева четири години търси формулата за продукти с екстракт от "възкръсващото" растение и от 2020 г. козметичната линия Orpheus се предлага на американския пазар

Търговците настояват големите нехранителни магазини и моловете да бъдат отворени от 12 април

Търговците настояват големите нехранителни магазини и моловете да бъдат отворени от 12 април

08 април 2021

Удължаването на забраната за работа ще доведе до верижно влошаване на финансовото състояние на много компании

Никола Готрон е новият главен изпълнителен директор на "Метро България"

Никола Готрон е новият главен изпълнителен директор на "Метро България"

05 април 2021

Досегашният изпълнителен директор Атила Йенисен оглавява "Макро (Метро) Чехия"

Аксиния Баева: Онлайн търговията нарасна с 60%, но в търговските обекти се сви с 20-50%

Аксиния Баева: Онлайн търговията нарасна с 60%, но в търговските обекти се сви с 20-50%

05 април 2021

Заместник-председателят на Българската ритейл асоциация и изпълнителен директор на веригата "Спорт депо" пред "Капитал"

Проучване на ЕК откри разлики в качеството на продукти под една марка

Проучване на ЕК откри разлики в качеството на продукти под една марка

25 март 2021

Сравнението показа, че в 10 от 20 храни и напитки има различия, но те не следват географски модел

Coca-Cola пуска нов продукт - вода, обогатена с минерали

Coca-Cola пуска нов продукт - вода, обогатена с минерали

12 март 2021

Aquarius Water+ навлиза в слабо познатата в страната категория на т.нар. функционални напитки

 | 1 | 2 | Следваща

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: Въпреки коронакризата пазарът на сладолед нарасна Националният бизнес мениджър на сладоледената дивизия в България на "Юниливър Южно-Централна Европа" пред "Капитал
IKEA разширява центъра си за поръчки в Пловдив Очаква се през втората половина на годината да бъде отворен и търговският обект в Mall Of Sofia