Регистрация

Интервю | Сливането на ОМК и "Тирбул" ще приключи на 1 юли

Радослав Пашанков, търговски и маркетинг директор за България на "Обединена млечна компания" и "Тирбул", пред "Капитал"

Автор: Мара Георгиева, "Капитал" 19 февруари 2024

Радослав Пашанков, търговски и маркетинг директор за България на "Обединена млечна компания" и "Тирбул", пред "Капитал"

Радослав Пашанков, търговски и маркетинг директор за България на "Обединена млечна компания" и "Тирбул", пред "Капитал"
Фотограф: Цветелина Белутова

- Процесът на обединение на "Тирбул" и ОМК започна в началото на миналата година с одобрението на КЗК на сделката. Нашият екип основно работи по изчистване на процесите, решаване на текущи проблеми и подобряване на практиките в придобитата компания - ОМК - в няколко направления: производство, логистика, продажби, финанси, маркетинг. Целият процес се ръководи от екипите на двете компании в партньорство с външни консултанти от "Deloitte България". Сливането ще приключи на 1 юли, името на компанията ще е "Обединена млечна компания".


Четете цялото интервю на сайта на "Капитал"

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Пазарът на кафе в България расте и през 2023 г. Ръстът е 12% и е резултат от вдигането на цената с 16%. Най-значим дял в продажбите има мляното кафе
Свежите витрини на "Кауфланд България" получиха сертификат за качество от TUV Austria От веригата отчитат покачващ се интерес към продуктите на щандовете, на които се предлагат над 400 пресни артикула