Регистрация

Интервю | Сливането на ОМК и "Тирбул" ще приключи на 1 юли

Радослав Пашанков, търговски и маркетинг директор за България на "Обединена млечна компания" и "Тирбул", пред "Капитал"

Автор: Мара Георгиева, "Капитал" 19 февруари 2024

Радослав Пашанков, търговски и маркетинг директор за България на "Обединена млечна компания" и "Тирбул", пред "Капитал"

Радослав Пашанков, търговски и маркетинг директор за България на "Обединена млечна компания" и "Тирбул", пред "Капитал"
Фотограф: Цветелина Белутова

- Процесът на обединение на "Тирбул" и ОМК започна в началото на миналата година с одобрението на КЗК на сделката. Нашият екип основно работи по изчистване на процесите, решаване на текущи проблеми и подобряване на практиките в придобитата компания - ОМК - в няколко направления: производство, логистика, продажби, финанси, маркетинг. Целият процес се ръководи от екипите на двете компании в партньорство с външни консултанти от "Deloitte България". Сливането ще приключи на 1 юли, името на компанията ще е "Обединена млечна компания".


Четете цялото интервю на сайта на "Капитал"

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
На чаша (безалкохолна) бира Категорията на безалкохолната бира расте бързо, като достига 8% от европейския и над 1.5% от българския пазар