Регистрация

Интервю | Сливането на ОМК и "Тирбул" ще приключи на 1 юли

Радослав Пашанков, търговски и маркетинг директор за България на "Обединена млечна компания" и "Тирбул", пред "Капитал"

Автор: Мара Георгиева, "Капитал" 19 февруари 2024

Радослав Пашанков, търговски и маркетинг директор за България на "Обединена млечна компания" и "Тирбул", пред "Капитал"

Радослав Пашанков, търговски и маркетинг директор за България на "Обединена млечна компания" и "Тирбул", пред "Капитал"
Фотограф: Цветелина Белутова

- Процесът на обединение на "Тирбул" и ОМК започна в началото на миналата година с одобрението на КЗК на сделката. Нашият екип основно работи по изчистване на процесите, решаване на текущи проблеми и подобряване на практиките в придобитата компания - ОМК - в няколко направления: производство, логистика, продажби, финанси, маркетинг. Целият процес се ръководи от екипите на двете компании в партньорство с външни консултанти от "Deloitte България". Сливането ще приключи на 1 юли, името на компанията ще е "Обединена млечна компания".


Четете цялото интервю на сайта на "Капитал"

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души