С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Новини

Йонут Гросу: Очаквам скоро платформите за онлайн доставка на храна да си партнират със супермаркети

Йонут Гросу: Очаквам скоро платформите за онлайн доставка на храна да си партнират със супермаркети

Константин Николов
10 май 2019

Търговският и маркетинг директор в казахстанската верига за техника "Технодом" пред "Регал"

Кристиан Вершюрен: Разделението между електронна и традиционна търговия става все по-размито

Кристиан Вершюрен: Разделението между електронна и традиционна търговия става все по-размито

Генералният директор на EuroCommerce пред "Капитал"
Силвия Радославова
08 май 2019

Въпрос на 2/3 технология и 1/3 човечност

Въпрос на 2/3 технология и 1/3 човечност

Или как работата на хората и машините в хармония може да помогне на марките да развият своя потенциал
Силвия Радославова
04 май 2019

Строителството на молове в Европа е на историческо дъно

Строителството на молове в Европа е на историческо дъно

Боряна Генчева
19 април 2019

През 2018 г. са завършени 2.6 млн. кв.м търговски площи, което е най-малко от 24 г. насам, показва доклад на Cushman & Wakefield

Глад за складове въпреки новите обекти

Глад за складове въпреки новите обекти

Боряна Генчева
14 март 2019

Предлагането в София нараства с над 13% през 2018 г., но все още изостава от търсенето

Colliers: Моловете са пълни. Идват ритейл парковете

Colliers: Моловете са пълни. Идват ритейл парковете

Боряна Генчева
01 март 2019

Най-растящ е пазарът на търговски площи в Пловдив - там има нов мол и три парка през второто полугодие на 2018 г.

Облекло и текстил: Приходите растат, но по-бавно

Облекло и текстил: Приходите растат, но по-бавно

Само една фирма в топ 20 на секторната класация на "Гепард" е работила на загуба през 2017 г.
Капитал
11 декември 2018

Само една фирма в топ 20 на секторната класация на "Гепард" е работила на загуба през 2017 г.

Българският бизнес с Канада расте

Българският бизнес с Канада расте

Михаил Ванчев
10 декември 2018

СЕТА отвори нови възможности, от които българските фирми могат да се възползват

През 2017 г. домакинство е харчело по 270 евро месечно за бързооборотни стоки

През 2017 г. домакинство е харчело по 270 евро месечно за бързооборотни стоки

Мара Георгиева
30 ноември 2018

Най-голям ръст има в покупките на мляко, месо, докато продажбите на бира и сирене не се променят според изследване на Nielsen

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Намалява потреблението на зехтин и олио Зехтин се купува повече в модерната търговия, олио - в традиционната
"Македонската "Алди" влиза в България Хард дискаунтърът "КАМ Маркет" започва да открива магазини в София