С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Новини

Една трета от интернет потребителите си купуват дрехи поне веднъж месечно

Една трета от интернет потребителите си купуват дрехи поне веднъж месечно

Мара Георгиева
06 октомври 2020

Най-големият рекламодател на тези стоки от януари до юли тази година е Kik, отчита проучване на "Нилсен Адмосфер България"

Заради Covid-19 плащанията с карти нарастват за сметка на наложения платеж

Заради Covid-19 плащанията с карти нарастват за сметка на наложения платеж

Мара Георгиева
04 септември 2020

Коронавирусът промени и нагласите към пазаруване онлайн, отчитат от платформата за електронна търговия CloudCart

Бъдещето на храните след пандемията

Капитал
07 август 2020

Какви са ефектите на COVID-кризата в сектора разказват мениджърите на "Данон Сердика" Даниела Узунова и на "Нестле България" Петър Стоилов

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: Въпреки коронакризата пазарът на сладолед нарасна Националният бизнес мениджър на сладоледената дивизия в България на "Юниливър Южно-Централна Европа" пред "Капитал
Почти половината активни в интернет българи пазаруват онлайн Близо 80% предпочитат да плащат лично при доставката, показва проучване на "Нилсен адмосфер България"