С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Всички публикации

Nivea е най-продаваната козметична марка в България през 2021 г.

Nivea е най-продаваната козметична марка в България през 2021 г.

17 януари 2022

Най-ползвани са почистващите продукти, а едва 10% ходят на козметик, показва проучване на "Нилсен Адмосфер България"

С вино в кръвта: каталог на западнотракийските изби

С вино в кръвта: каталог на западнотракийските изби

10 януари 2022

Регионът на Пловдив и Пазарджик е съкровищница за почитателите на качествените червени вина от местни сортове

Търговци: Всичко ще расте - приходи, обекти и цени

Търговци: Всичко ще расте - приходи, обекти и цени

07 януари 2022

Мениджърите на 9 вериги за очакванията и инвестициите през 2022 г.

Sony гледа към пазара на електрически автомобили

Sony гледа към пазара на електрически автомобили

07 януари 2022

Google, Apple и Dyson също проявяват сериозен интерес към сектора

Софийска компания ще извлича съставки от здравец и люляк по европроект за 8 млн. евро

Софийска компания ще извлича съставки от здравец и люляк по европроект за 8 млн. евро

06 януари 2022

Козметичната "Екомаат" участва в обединение на 17 партньора от 11 европейски държави по програма "Хоризонт 2020"

 | 1 | 2 | 3 | Следваща

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
"Кауфланд" инвестира 40 млн. лв. в нов магазин в "Младост 4" До края на годината веригата ще отвори още един обект в София - в кв. "Горубляне"