Регистрация

Нели Ангелова, бизнес мениджър "Кулинарни продукти" и "Корпоративни връзки", "Нестле България"

Автор: Регал 04 септември 2015

Нели Ангелова се присъединява към семейството на "Нестле" преди 22 години . Започва работа в кулинарния бизнес на компанията през 1999 г. и в продължение на 15 години тя инвестира в силен кулинарен екип, развиване на бизнеса в България и постигане на стабилни резултати.

През декември 2006 г. Нели е изпратена на мисия в Nestlé Adriatic като бранд мениджър на MAGGI и THOMY в Кулинарния бизнес в региона, базирана в Загреб.
Международният й опит помага за развитие в професионалната й кариера и през 2008 г. се връща в "Нестле България" като старши мениджър "Кулинарни продукти". Преминава през няколко маркетингови позиции и през 2010 г. поема ръководната позиция на кулинарния бизнес на "Нестле" като бизнес мениджър.

Заради богатия й бизнес опит, както и този в ръководството на корпоративни събития, от 2014 г. на Нели беше поверена и позицията на мениджър "Корпоративни връзки".

Image and video hosting by TinyPic

 true  Защо компаниите инвестират в социални каузи?


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

 
 
 

Image and video hosting by TinyPic


Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
"Билла" с 15% ръст на оборота за 2023, като продажбите надхвърлят 1.4 млрд. лева До края на тази година веригата планира да отвори още 12 магазина и да има над 170 обекта в България