С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Новини

"Тайният клиент" на Регал пазарува веднъж в месеца в рамките на два дни. Посещава различни магазини от седем търговски вериги в София.
Пазарната му кошница включва 13 хранителни и седем нехранителни продукта. Водещият критерий при избора им е най-ниската цена. Освен обобщението по разходи за покупките, магазините се оценяват и по качество на услугата, която предлагат.
В "Категория на фокус" анализираме по-детайлно една продуктова категория от кошницата, различна всеки месец. Описваме асортимента в магазините, минималните и максималните цени и маржа между тях.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Контрабандата на цигари достигна най-ниското ниво от девет години Премиерът Бойко Борисов предупреди лекарите да не пишат фалшиви болнични
Alibaba зарадва инвеститорите със силен ръст на продажбите Приходите на компанията са нараснали с 42% през второто тримесечие, докато тези на конкурента ѝ Tencent бяха под очакванията