Новини
"Тайният клиент" на Регал пазарува веднъж в месеца в рамките на два дни.
Посещава различни магазини от седем търговски вериги в София.
Пазарната му кошница включва 13 хранителни и седем нехранителни продукта. Водещият критерий при избора им е най-ниската цена. Освен обобщението по разходи за покупките, магазините се оценяват и по качество на услугата, която предлагат.
В "Категория на фокус" анализираме по-детайлно една продуктова категория от кошницата, различна всеки месец. Описваме асортимента в магазините, минималните и максималните цени и маржа между тях.
Пазарната му кошница включва 13 хранителни и седем нехранителни продукта. Водещият критерий при избора им е най-ниската цена. Освен обобщението по разходи за покупките, магазините се оценяват и по качество на услугата, която предлагат.
В "Категория на фокус" анализираме по-детайлно една продуктова категория от кошницата, различна всеки месец. Описваме асортимента в магазините, минималните и максималните цени и маржа между тях.
Последни новини
- Шест неща, които бизнесът трябва да знае за ESG през 2025 г.
- Дай, рибо, рибо!
- Програма на Visa ще подкрепи жени предприемачи с малък грант и обучение
- "Галакси инвестмънт" купи фабриката на ОМК в Пловдив за 16 млн. лева
- Приходите на Apple се увеличават благодарение на продажбите на iPad и бизнеса с услуги
Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ