ВАС потвърди глоба от над 483 хил. лв. за заблуждаваща реклама на "Билла България"
Фотограф: Цветелина Белутова
Предисторията
През 2013 г. антимонополният орган прави проучване по повод рекламната кампания "Гаранция "Clever" най-ниска цена" на търговската верига, която продължава повече от седем месеца. Clever е собствена марка на "Билла" и по времето на проверката с този бранд се предлагат над 250 вида продукти.
През този период "Билла" се ангажира, че продуктите Clever са най-евтини сред аналогичните по качество и разфасовка в осем национално представени търговски вериги. Веригата обещава, че ако сравним продукт в друга верига се окаже по-евтин, ще намалява продажната цена на Clever аналога до нивото на конкурентната. Освен това "Билла" обещава, че ще покрива разликата в цената, ако клиент докаже, че в друг магазин от осемте търговски вериги тя е по-ниска.
Целият текст е тук