Регистрация

L'Oreal купува технологичния стартъп за дигитално разкрасяване ModiFace

Автор: Цветан Кръстев 20 март 2018

Сделката е част от стратегията на козметичната група за разширяване на дигиталните услуги

Най-големият козметичен концерн в света – френската компания L’Oreal, купува канадската технологична група за разработване на иновативни продукти за красота ModiFace. Сделката, чиято цена не е обявена, е част от стратегията на L’Oreal за придобиването на технологични стартъпи. Това потвърдиха от козметичния гигант в петък, пише Financial Times.

Дигитална промяна

ModiFace разработва 3D виртуални технологии за разкрасяване и продукти за диагностика на състоянието на кожата с изкуствен интелект. Все повече компании от козметичната индустрия се ориентират към технологични иновации, като споразумението между двете групи потвърждава тенденцията.

Любомира Рочет, главен директор на дигиталната дивизия в L’Oreal, коментира, че придобиването на ModiFace "ще доведе до преоткриването на нови иновативни услуги в бранша, чрез които потребителите ще имат по-голям избор". Според нея козметичната индустрия ще се промени през следващите години. Рочет обясни, че следващата стъпка от дигиталната им стратегия е да осигурят виртуални тестове на потребителите за брандовете Lancome и Yves Saint Laurent (YVS).

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
"Билла" с 15% ръст на оборота за 2023, като продажбите надхвърлят 1.4 млрд. лева До края на тази година веригата планира да отвори още 12 магазина и да има над 170 обекта в България