Производители

L'Oreal купува технологичния стартъп за дигитално разкрасяване ModiFace

Цветан Кръстев 20 март 2018, 11:30

Най-големият козметичен концерн в света – френската компания L’Oreal, купува канадската технологична група за разработване на иновативни продукти за красота ModiFace. Сделката, чиято цена не е обявена, е част от стратегията на L’Oreal за придобиването на технологични стартъпи. Това потвърдиха от козметичния гигант в петък, пише Financial Times.

Дигитална промяна

ModiFace разработва 3D виртуални технологии за разкрасяване и продукти за диагностика на състоянието на кожата с изкуствен интелект. Все повече компании от козметичната индустрия се ориентират към технологични иновации, като споразумението между двете групи потвърждава тенденцията.

Любомира Рочет, главен директор на дигиталната дивизия в L’Oreal, коментира, че придобиването на ModiFace "ще доведе до преоткриването на нови иновативни услуги в бранша, чрез които потребителите ще имат по-голям избор". Според нея козметичната индустрия ще се промени през следващите години. Рочет обясни, че следващата стъпка от дигиталната им стратегия е да осигурят виртуални тестове на потребителите за брандовете Lancome и Yves Saint Laurent (YVS).

Целият текст е тук

Най-четени »
Виж още
Последни новини »
Виж още
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK