Adidas търси светкавичния успех от 70-те години
Анализаторите обаче предвиждат, че Adidas е много по-вероятно да достигне и дори да надмине поставените цели до 2020 г. , докато Nike ще изостане значително от планираните печалби за същия период.
Германската компания планира да увеличава продажбите си с по 40 млн. чифта спортни обувки на година, достигайки половин милиард през 2020 г. За целта производителят залага на серия, носеща името на пенсиониран американски тенисист от 70-те години, пише Bloomberg.
Възродената легенда
През 2013 г., повече от 40 години по-късно, Adidas отново залага на серията си Stan Smith, която носи на компанията рекордни продажби в началото на 70-те години. Представена през далечната 1971 г., линията от кецове на Adidas се превръща в истинска сензация, въпреки че вдъхновителят й печели втория си и последен турнир от Големия шлем още на следващата година. Въпреки че серията никога не е била спирана от производство до 2012 г., моделите с етикет Sam Smith можеше да се намерят в много малко магазини, главно аутлети.
Целият текст е тук