Производители

Adidas търси светкавичния успех от 70-те години

Добромир Лазаров 10 май 2017, 11:09

Adidas постигна рекорден ръст от 18% на продажбите и приходите й достигнаха 19.29 млрд. евро, но германската компания все още изостава значително от американския си конкурент Nike с годишни постъпления от 32.4 млрд. долара.
Анализаторите обаче предвиждат, че Adidas е много по-вероятно да достигне и дори да надмине поставените цели до 2020 г. , докато Nike ще изостане значително от планираните печалби за същия период.

Германската компания планира да увеличава продажбите си с по 40 млн. чифта спортни обувки на година, достигайки половин милиард през 2020 г. За целта производителят залага на серия, носеща името на пенсиониран американски тенисист от 70-те години, пише Bloomberg.

Възродената легенда

През 2013 г., повече от 40 години по-късно, Adidas отново залага на серията си Stan Smith, която носи на компанията рекордни продажби в началото на 70-те години. Представена през далечната 1971 г., линията от кецове на Adidas се превръща в истинска сензация, въпреки че вдъхновителят й печели втория си и последен турнир от Големия шлем още на следващата година. Въпреки че серията никога не е била спирана от производство до 2012 г., моделите с етикет Sam Smith можеше да се намерят в много малко магазини, главно аутлети.

Целият текст е тук

Най-четени »
Виж още
Последни новини »
Виж още
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK