Регистрация

185 магазина в мола на "Цариградско шосе"

Магазинът на "Карфур" ще включва 50 хил. артикула въху 14 хил. кв. м
Автор: Регал 01 март 2010 , 3 коментара

Името и логото на търговския център ще бъдат представени официално в средата на март

Молът на "Цариградско шосе" ще е най-големият търговски център в България

Фотограф: "Вивека"

185 магазина, ресторанта и места за забавление, освен най-големия хипермаркет на "Карфур" за България, ще бъдат открити в мола на "Цариградско шосе", който ще отвори врати през пролетта. Това съобщиха от агенция "Вивека", без да уточнят датата на откриването. Името и логото на търговския център ще бъдат представени официално пред публика в средата на март.

Молът, който ще е най-големият търговски център в България, е с площ от 66 хил. кв. м и е заобиколен от над 150 000 кв. м офис площи. Разположен е на общо шест нива – три подземни и три надземни (търговски) етажа.

За улесняване на достъпа е изграден специален тунел под "Цариградско шосе", който извежда до подземния паркинг с 2800 паркоместа.

Хипермаркетът на "Карфур" в търговския център ще предлага над 50 хил. артикула върху 14 000 кв. м. под концепцията "Всичко под един покрив". Хипермаркетът ще лансира нови за българския пазар концепции и продукти, фокусирайки се върху диетични и био-продукти, кафе, шоколад и бебешки стоки. Магазинът ще включва гурме секция с избор от над 600 вида вина, сирена и деликатеси, както и над 7000 артикула от всички категории с марката "Карфур".

В хипермаркета си в София търговската верига за първи път в България ще предлага Reflets de France – собствена марка на "Карфур", която включва произведени във Франция продукти.

Сред водещите международни модни марки, които влизат със свои магазини за първи път в България, са пет от брандовете на Inditex Group – Zara, чийто магазин се разпростира на 1680 кв. м, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius и Pull and Bear. Peek&Cloppenburg открива най-големия моден магазин у нас, разположен на 3600 кв. м. Тук стъпват веригата за модни стоки GAP, австрийската компания за търговия с обувки Humanic, веригата за парфюмерийни и козметични продукти Sephora.

Сред ключовите наематели в мола са още Technopolis, гръцката компания Public, веригата за спортни стоки Intersport.

Секторът на търговията с модни стоки и козметика ще бъде представен и от редица известни български и международни марки – Douglas, Marks & Spencer, Esprit, Nike, Adidas, Etam, Seven Seconds, Palmers, Benetton, Motivi, Elizabeth, Puma, Mango, Terranova, Oviesse, Calliope, Andrew’s man, Mexx, Guess, Capasca, Sisley, Camel, Deichmann.

Сред водещите международни брандове са също така Furla, Max Mara, Geox, Lacoste, Marlboro Classic и Playlife.

Сред магазините за детски стоки в шопинг мола са: Hippoland, Carnival Kids, Okaidi, Prenatal. Свои обекти ще отворят и веригите Multirama и Germanos. В мола ще бъде разположен и най-големия в България магазин на Apple, както и обекти на Orange и Inmedio .

Зоната за развлечение включва кинокомплекс Арена с 10 салона, включително 3D зали от последно поколение и над 1795 места. Развлекателният Playground Bowling Centre включва боулинг с 16 писти, център за електронни игри, 4D симулатор XD Theatre, коктейл бар и билярдни маси. Ще има фитнес център 2 Fit от веригата "Боевски" със зали за скуош, бокс и спининг; детски кът GYMBOREE, разположен на 450 кв.м. Сред ресторантите и заведения за бързо хранене може да бъдат посочени Fancy, Archiv, Nordsee, Burger King, KFC, BMS, Subway, Afreddo, както и новите за българския пазар Patafritas, Gyros и Olive Oil & Oregano, Kate, Due Cavalieri.

Два обекта отваря веригата Starbucks; кафе заведения отварят също така Lavazza, Caffeine, Flo Café и Fashion Victims.

Цялостната реализация на търговския център е на "Карфур". Инвеститор е Assos Capital. Архитектурният проект е дело на арх. Илиан Илиев (студио "Планинг"). Ексклузивен консултант по отдаване на площите е Colliers International, България.Водещата международна консултантска компания ще осъществява също и цялостното управление на шопинг мола.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
"Фантастико" откри новата си логистична база за 36 млн. лева Складовата площ се простира върху 36 хил. кв.м и е за стоки, изискващи температурно съхранение