Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
Регистрация

Новини

9% ръст на приходите в сектора на високоалкохолните напитки

9% ръст на приходите в сектора на високоалкохолните напитки

Из класацията "Регал 500"
Регал
02 февруари 2017

Истински бум (16% ръст) има при приготвените храни от месо

Истински бум (16% ръст) има при приготвените храни от месо

Из класацията "Регал 500"
Регал
26 януари 2017

Джак Адамис, AdAlliance: Няма формула за успех, общовалидна за всички пазари

Джак Адамис, AdAlliance: Няма формула за успех, общовалидна за всички пазари

Целевите групи днес не са вертикални, тоест не се отнасят за определена държава, а са хоризонтални и преминават границите
Eлица Ценова
14 декември 2016

Моника Чиоланел, еMAG: Онлайн търговията ще продължи да се развива с бързи темпове

Моника Чиоланел, еMAG: Онлайн търговията ще продължи да се развива с бързи темпове

На този етап най-адекватен е моделът, комбиниращ собствени продукти и складове, и участие на доверени партньори, които предлагат стоки на същата платформа, казва мениджърът "Развитие на международните пазари" в компанията
Елица Ценова
13 декември 2016

Какви са възможностите за навлизане на румънския пазар

Какви са възможностите за навлизане на румънския пазар

Местните търговци са вариант за достъп наред с големите вериги
Жана Чанкова
12 декември 2016

България - на опашката в Югоизточна Европа по основни икономически показатели

България - на опашката в Югоизточна Европа по основни икономически показатели

Модерната търговия е с най-голям дял в Хърватия, България и Румъния.
Бранислава Бобанац
09 декември 2016

Данни и анализ: Шампоан

Данни и анализ: Шампоан

Регал
08 декември 2016

Данни и анализ: Колбаси

Данни и анализ: Колбаси

Регал
08 декември 2016

Данни и анализ: Козметика

Регал
08 декември 2016

Данни и анализ: Снаксове

Данни и анализ: Снаксове

Регал
08 декември 2016

Балканският пазар на два полюса

Балканският пазар на два полюса

Принадлежността към ЕС е решаваща за привлекателността на отделните пазари в региона
Ася Мандаджиева
08 декември 2016

Данни и анализ: FMCG

Данни и анализ: FMCG

Регал
05 декември 2016

 | 1 | 2 | 3 | Следваща

Нехранителните стоки - с нови по-високи цени през ноември Поскъпват и три от четирите млечни категории в кошницата на тайния клиент
Намалява потреблението на зехтин и олио Зехтин се купува повече в модерната търговия, олио - в традиционната
"Македонската "Алди" влиза в България Хард дискаунтърът "КАМ Маркет" започва да открива магазини в София