Регистрация

Новини

"Тайният клиент" на Регал пазарува веднъж в месеца в рамките на два дни. Посещава различни магазини от седем търговски вериги в София.
Пазарната му кошница включва 13 хранителни и седем нехранителни продукта. Водещият критерий при избора им е най-ниската цена. Освен обобщението по разходи за покупките, магазините се оценяват и по качество на услугата, която предлагат.
В "Категория на фокус" анализираме по-детайлно една продуктова категория от кошницата, различна всеки месец. Описваме асортимента в магазините, минималните и максималните цени и маржа между тях.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души