Регистрация

"Кауфланд" отвори втори хипермаркет в Русе

Автор: Росица ВЕЛИКОВА 15 юни 2007 , 10 коментара

"Кауфланд" откри втория си хипермаркет в Русе. В търговския обект са вложени около 10 млн. лв, съобщи Димитър Спасов, управител на компанията за България. Русе е следващият град в страната след София, в който германската верига има втори хипермаркет. Решението за това е взето на базата на голямото търсене на продуктите от хората от града и съседните населени места, в т.ч. от Румъния.

В новия си магазин "Кауфланд" ще предлага същия асортимент бързооборотни стоки, както и в първия хипермаркет около 16 хил. артикула. Вторият магазин има 4 хил. кв.м. търговска площ. В него са наети 200 служители.

Десет месеца след откриването на първия "Кауфланд Русе" заработи и новооткритият хипермаркет от веригата. Това е единадесетият по ред магазин, който отвори веригата в страната. "Позиционираме нашите супермаркети в града, за да са близко до хората и градския транспорт", обясни Спасов. Много румънци пазаруват от магазините на "Кауфланд", поради което и кметът на Гюргево бе поканен на откриването търговския обект. В момента компанията работи върху възможностите в хипермаркетите да се работи и с друга валута освен с български левове, каза още управителят на "Кауфланд" за България.

"Кауфланд" има хипермаркети в почти всички големи градове София, Пловдив, Варна, Хасково, Шумен, Ямбол, Сливен и Враца. През лятото предстои отварянето на още три нови хипермаркета в Перник, Монтана и Плевен.

"Постепенно започваме проекти и в други градове вероятно в София ще започне строителството на трети и четвърти магазин. Хората ни харесват, затова бързаме да удовлетворим потребностите им", каза още Спасов.

Хипермаркетите от веригата по традиция разполагат с огромен избор от хранителни и нехранителни стоки. Той включва висококачествени собствени марки на ниски цени, продукти на наложили се световни марки и множество продукти и стоки от български производители.

 

 


Таен клиент
Почти без собствени  марки на промоция
Почти без собствени марки на промоция
Все по-редки стават случаите, в които най-ниската цена в категорията се постига чрез промоция на стока под собствена марка. Това установиха тайните клиенти на сп. "Регал".
Пазари
Помощ, на слънце съм!
Помощ, на слънце съм!
Само 38% от българите използват слънцезащитна козметика. Водеща за жените е грижата за кожата, а за мъжете - предпазването от изгаряне
Търговци
Да инвестирам ли в онлайн магазин
Да инвестирам ли в онлайн магазин
По-добре го правете чрез утвърден е-търговец, смятат собствениците на едни от най-големите електронни магазини в страната
Тема на броя
Българинът на 2014 поставя  на преден план качеството
Българинът на 2014 поставя на преден план качеството
Животът детронира аксиомата, че българският потребител е преди всичко ценово чувствителен.
Редакционно
Свиване в кризата
Свиване в кризата
Магазините увеличиха преднината си пред ресторантите. Това е обобщението за последните години, през които хората ограничиха консумацията в заведенията за сметка на храненето у дома.