Регистрация

Маркетинг на лоялността 2

Автор: Регал 15 януари 2015
Какви са тенденциите, практиките и тънкостите при използването на програми за лоялност. Какво печелят от прилагането им и как успяват някои от водещите компании в тази сфера в България, ще научите от конференцията на сп. "Регал".

Фотограф: Регал

Програмите за лоялност са гореща тема на българския пазар. Те са чудесен механизъм, който може да помогне на една компания да се справи с голяма част от своите проблеми. Дава й възможност да опознае клиентите и техните потребности, и чрез диалог и правилно отношение да изгради трайна връзка с тях.

Зад програмата за лоялност стоят математически изчисления, технологии и работа с бази данни. Провеждането им изисква упоритост и постоянство. Целят по-добри финансови резултати, но са свързани и с разходи, което ги прави донякъде рискови начинания. А резултатността им се измерва с около 40 показателя.

Какви са тенденциите, практиките и тънкостите при използването на този маркетингов механизъм. Какво печелят от прилагането му и как успяват някои от водещите компании в тази сфера в България ще научите от второто издание на конференцията "Маркетинг на лоялността", което организира сп. "Регал".

Програма

Регистрация

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
"Билла" с 15% ръст на оборота за 2023, като продажбите надхвърлят 1.4 млрд. лева До края на тази година веригата планира да отвори още 12 магазина и да има над 170 обекта в България