Събития

Маркетинг на лоялността 2

Регал 15 януари 2015, 15:56

Програмите за лоялност са гореща тема на българския пазар. Те са чудесен механизъм, който може да помогне на една компания да се справи с голяма част от своите проблеми. Дава й възможност да опознае клиентите и техните потребности, и чрез диалог и правилно отношение да изгради трайна връзка с тях.

Зад програмата за лоялност стоят математически изчисления, технологии и работа с бази данни. Провеждането им изисква упоритост и постоянство. Целят по-добри финансови резултати, но са свързани и с разходи, което ги прави донякъде рискови начинания. А резултатността им се измерва с около 40 показателя.

Какви са тенденциите, практиките и тънкостите при използването на този маркетингов механизъм. Какво печелят от прилагането му и как успяват някои от водещите компании в тази сфера в България ще научите от второто издание на конференцията "Маркетинг на лоялността", което организира сп. "Регал".

Програма

Регистрация

Най-четени »
Виж още
Последни новини »
Виж още
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK