В някаква степен всичко работи, но кое движи прогреса?
Защо да започваме деня с ефективна ценова и промоционална стратегия
В презентацията си Лука де Нард ще разгледа:
• Еволюция на FMCG сектора в България - храни срещу лекарства
• Каква е средната кошница - като стойност и обем; главни категори храни и
лекарства;
• Представяне на основните категории: обем на промоционалните и на
субсидираните продажби.
• Обобщение на констатациите: Защо трябва да започвате всеки ден с
ефективна ценова и промоционална стратегия
• Какъв е пътят: купувач > рафт> ценова и промоционална оптимизация
• Как изглежда вашият потребител?
• Как трябва да изглежда оптималният рафт и защо?
• Цена и Промоция - етап 1: как обикновено го правите?
• Портфолио: дали всичките SKU означават едно и също за вас?
• Промо механиката: в някаква степен всичко работи. Но кое движи прогреса?.
• Ценови промоции или промо опаковки?
• Коя е най-добрата ви цена?
• Оптимална ценова дистанция с основния ви конкурент.
• Промотирането е задължително ... но какво да кажем за печалбата?
• Обем или стойност търсите?
• Дълбоки и редки или плитки и чести ценови промоции?
За регистрации на RiD 2014
Теми и лектори на дискусиите и презентациите на RiD 2014