Регистрация

В някаква степен всичко работи, но кое движи прогреса?

Защо да започваме деня с ефективна ценова и промоционална стратегия

Автор: Лука де Нард, лидер Аналитично консултиране, Нилсен Румъния и България 12 септември 2014 , 1 коментар

В презентацията си Лука де Нард ще разгледа:

• Еволюция на FMCG сектора в България - храни срещу лекарства
• Каква е средната кошница - като стойност и обем; главни категори храни и
лекарства;
• Представяне на основните категории: обем на промоционалните и на
субсидираните продажби.
• Обобщение на констатациите: Защо трябва да започвате всеки ден с
ефективна ценова и промоционална стратегия
• Какъв е пътят: купувач > рафт> ценова и промоционална оптимизация
• Как изглежда вашият потребител?
• Как трябва да изглежда оптималният рафт и защо?
• Цена и Промоция - етап 1: как обикновено го правите?
• Портфолио: дали всичките  SKU означават едно и също за вас?
• Промо механиката: в някаква степен всичко работи. Но кое движи прогреса?.
• Ценови промоции или промо опаковки?
• Коя е най-добрата ви цена?
• Оптимална ценова дистанция с основния ви конкурент.
• Промотирането е задължително ... но какво да кажем за печалбата?
• Обем или стойност търсите?
• Дълбоки и редки или плитки и чести ценови промоции?

За регистрации на RiD 2014 

Теми и лектори на дискусиите и презентациите 
на RiD 2014   

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Интервю | Аксиния Баева: Кражбите в магазините скачат за година с 20-30% Държавата бездейства, а бизнесът трупа загуби, казва зам.-председателят на Българската ритейл асоциация и изпълнителен директор на "Спорт депо", пред "Капитал"