Регистрация

Лука де Нард, лидер "Аналитично консултиране" за Румъния и България, "Нилсен"

Автор: Регал 10 септември 2014

Автор: Архив

Лука де Нард е лидер "Аналитично консултиране" за Румъния и Българя в "Нилсен". Като консултант на клиентите основната му роля е да ги подпомага в измерването и подобряването на оперативното и финансово предствавяне в магазините чрез ефективен shopper маркетинг, мърчандайзинг, ценови, промоционални стратегии и решения в магазините.

Задачата му в "Нилсен" в последните години е да поддържа връзка с FMCG играчите така че да помогне устойчивия им ръст като позитивно повлияят на купувачите да купуват по-често повече продукти.

Специфичният му фокус е върху решенията, създадени, за да се оптимизира и след това да се планира процесът, така че да се гарантира безпроблемното прилагане на  изводите от анализите на Nielsen в реални in-store програми.

Лука има значителен изследователски опит в FMCG сектора, работил е като Account Executive за MEMRB-IRI и като Retail Measurement Client Service за "Нилсен".

Той е бакалавър по политически науки. Има магистратура по международни отношения, отбрана и сигурност.

За регистрации на RiD 2014 

Теми и лектори на дискусиите и презентациите 
на RiD 2014   

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
"Билла" с 15% ръст на оборота за 2023, като продажбите надхвърлят 1.4 млрд. лева До края на тази година веригата планира да отвори още 12 магазина и да има над 170 обекта в България