Лука де Нард, лидер "Аналитично консултиране" за Румъния и България, "Нилсен"
Автор: Архив
Задачата му в "Нилсен" в последните години е да поддържа връзка с FMCG играчите така че да помогне устойчивия им ръст като позитивно повлияят на купувачите да купуват по-често повече продукти.
Специфичният му фокус е върху решенията, създадени, за да се оптимизира и след това да се планира процесът, така че да се гарантира безпроблемното прилагане на изводите от анализите на Nielsen в реални in-store програми.
Лука има значителен изследователски опит в FMCG сектора, работил е като Account Executive за MEMRB-IRI и като Retail Measurement Client Service за "Нилсен".
Той е бакалавър по политически науки. Има магистратура по международни отношения, отбрана и сигурност.
За регистрации на RiD 2014 Теми и лектори на дискусиите и презентациите на RiD 2014 |