Регистрация
  • Начало
  • Новини
  • България
  • Успешен старт за българските производители на храни и напитки на международната изложба в Шанхай

Успешен старт за българските производители на храни и напитки на международната изложба в Шанхай

Автор: Регал 14 май 2014 , 3 коментара

  Със сключен договор за износ на конфитюр от рози още през първия ден стартира българското национално участие на Международната изложба за храни и напитки SIAL China 2014 в Шанхай, което се провежда от 13 до 15 май. В него участват 17 български производители на бонбони и конфитюри, консерви от риби и месни ястия, сирене и кашкавал, розово и лавандулово масло, лютеница, биопродукти и алкохолни напитки, съобщиха от Изпълнителната агенция за насърчаване на малките и средните предприятия (ИАНМСП).

България за пръв път участва на тази авторитетна за азиатския регион изложба с национален щанд, организиран от ИАНМСП по проект за развитието на експорта, финансиран от Европейския фонд за регионално развитие чрез Оперативна програма "Конкурентоспособност".

Повечето от българските участници проведоха по над 50 срещи с потенциални клиенти, дистрибутори и търговци и очакват да сключат сделки. За ефективно представяне на нашите фирми за нивото на престижната световна изложба, каквато е Sial, допринася добра подготовка - с мостри, рекламни материали, преводачи на китайски език. Визията на нашия щанд се отличава със стила и удобство, което е оценено както от посетителите, така и от самите изложители.

Продукцията на българските производители, която се конкурира с 2 400 изложители от 61 страни, се ползва с подчертан интерес от многобройните посетители на SIAL China. Своебразно признание получи българската фирма Smart Capital, която беше удостоена със сертификат за иновативен продукт с десерта ROO BAR Chia and coconut.

Успоредно с участието на българските фирми на SIAL China започна организация на националния ни щанд в следващото издание на SIAL, което ще се проведе в Париж в периода 19 - 23.10.2014 г. Заявките за участие се приемат до 30 май 2014 г. включително, а подробна информация за условията за участие е публикувана на интернет страницата на ИАНМСП. 

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
"Билла" с 15% ръст на оборота за 2023, като продажбите надхвърлят 1.4 млрд. лева До края на тази година веригата планира да отвори още 12 магазина и да има над 170 обекта в България