Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах
Регистрация

"Метро България" обнови отделите за вино в 11-те си магазина в страната

Автор: Мара Георгиева 27 ноември 2017

Сертифицирани специалисти в търговските обекти ще съветват клиентите при избора им

"Метро България" обнови отделите за вино в 11-те си магазина. "Инвестицията е за около половин милион лева, площите с предложения са увеличени с 30%", съобщи Диана Бонева, директор "Снабдяване" в компанията.

Над 1000 предложения

Екипът, зает с обновяването, работил усилено пет месеца. Новото оборудване в магазините позволява по-добро представяне на вината и по-лесното им откриване от клиентите.

По данни на компанията винената й листа вече включва над 1000 предложения. След обновяването в търговските обекти на веригата са представени 66 български винарни и над 200 чуждестранни от над 20 държави от Европа, Азия, Северна и Южна Америка, Австралия и Океания.

"Шестдесет процента от оборота на "Метро" в страната се прави от български вина. Имаме претенции, че предлагаме най-широкия асортимент български вина в страната", уточни за "Капитал" Диана Бонева.

Разширението води до откриване на 12 работи места, на които са назначени сертифицирани специалисти по виното. Тяхната задача е да помогнат на клиентите в търговските обекти да направят най-подходящия избор.

Целият текст е тук

Нехранителните стоки - с нови по-високи цени през ноември Поскъпват и три от четирите млечни категории в кошницата на тайния клиент
Намалява потреблението на зехтин и олио Зехтин се купува повече в модерната търговия, олио - в традиционната
"Македонската "Алди" влиза в България Хард дискаунтърът "КАМ Маркет" започва да открива магазини в София