Регистрация

"Метро България" обнови отделите за вино в 11-те си магазина в страната

Автор: Мара Георгиева 27 ноември 2017

Сертифицирани специалисти в търговските обекти ще съветват клиентите при избора им

"Метро България" обнови отделите за вино в 11-те си магазина. "Инвестицията е за около половин милион лева, площите с предложения са увеличени с 30%", съобщи Диана Бонева, директор "Снабдяване" в компанията.

Над 1000 предложения

Екипът, зает с обновяването, работил усилено пет месеца. Новото оборудване в магазините позволява по-добро представяне на вината и по-лесното им откриване от клиентите.

По данни на компанията винената й листа вече включва над 1000 предложения. След обновяването в търговските обекти на веригата са представени 66 български винарни и над 200 чуждестранни от над 20 държави от Европа, Азия, Северна и Южна Америка, Австралия и Океания.

"Шестдесет процента от оборота на "Метро" в страната се прави от български вина. Имаме претенции, че предлагаме най-широкия асортимент български вина в страната", уточни за "Капитал" Диана Бонева.

Разширението води до откриване на 12 работи места, на които са назначени сертифицирани специалисти по виното. Тяхната задача е да помогнат на клиентите в търговските обекти да направят най-подходящия избор.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души