Регистрация

Samsung навлиза ускорено на пазара на мобилни разплащания

Автор: Капитал Daily 24 юни 2016
Компаниите се стремят да стимулират лоялност с екосистема от услуги

Фотограф: Reuters

Samsung Electronic се утвърди като лидер на пазара на смартфони, но години наред изоставаше от основния си конкурент Apple при изграждането на "екосистема" от услуги, които да допълват продуктите й. Сега южнокорейският технологичен гигант навлиза ускорено на пазара на мобилни разплащания, където производителят на iPhone също има амбиции, пише Reuters.

Apple вече предлага възможността потребителите да използват смартфоните си като кредитни карти за разплащане в магазини, притежаващи съответните терминали. Това осигурява на компанията свеж източник на приходи – Apple получава по 0.15% от всяка такава транзакция в САЩ.

В стремежа си да застигне конкурентите в сферата на софтуера и услугите Samsung залага на друг модел. Компанията не налага такси на финансовите си партньори – вместо това услугата Samsung Pay се разглежда като начин за стимулиране на продажбите на телефони и други мобилни устройства. "Ние сме хардуерна компания и в крайна сметка се опитваме да накараме хората, които използват устройствата ни, да ги харесват повече", заявява Ел Ким, вицепрезидент на поделението Samsung Pay.

Още на capital.bg

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
"Билла" с 15% ръст на оборота за 2023, като продажбите надхвърлят 1.4 млрд. лева До края на тази година веригата планира да отвори още 12 магазина и да има над 170 обекта в България