Регистрация

Клиентът като човек

Автор: Рене Томова, съосновател на Creative Shower 23 октомври 2015

Във времето, което ни е отделено ще поговорим за разликата между подход, фокусиран върху продукта, и такъв с фокус върху човека и защо ние вярваме, че вторият подход е по-успешен начин да творим новости. Ще разгледаме и примера за това как М-тел съгради своя Experience store (Магазин за клиентско преживяване) на базата този подход.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
На чаша (безалкохолна) бира Категорията на безалкохолната бира расте бързо, като достига 8% от европейския и над 1.5% от българския пазар
"Сердика център" ще инвестира във фотоволтаици, нови магазини и ремонт на зоната за хранене През 2025 предстои и ремонт на общите части в офис сградата към мола и утрояване на зелените площи