С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Клиентът като човек

Автор: Рене Томова, съосновател на Creative Shower 23 октомври 2015

Във времето, което ни е отделено ще поговорим за разликата между подход, фокусиран върху продукта, и такъв с фокус върху човека и защо ние вярваме, че вторият подход е по-успешен начин да творим новости. Ще разгледаме и примера за това как М-тел съгради своя Experience store (Магазин за клиентско преживяване) на базата този подход.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Рекордно силен сезон за топ 5 веригите "направи си сам" Инфлацията и бумът при жилищата вдигат с двуцифрени проценти оборотите, като очакванията за 2023 г. също са оптимистични