С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

RID 2015: Умните решения

Ефекти на потребителските тенденции върху процеса на покупка

"Ипсос" идентифицира няколко потребителски тенденции, които ще се отразят върху покупателното поведение през следващата година

Автор: Регал 09 септември 2015

Prosumer, city-sumer, sellsumers, JOMO and FOMO… Думи като тези обикновено нямат превод на български език. Tе често звучат чужди или далечни в нашата пазарна ситуация. Всъщност, Ипсос вече наблюдава някои техни проявления, а ехото им отеква и на нашия пазар. Но кои са тези тенденции, които са наистина релевантни? Маркетолози и бранд мениджъри постоянно биват атакувани от "луксозни" термини и модерни думички, които сигнализират за следващата голяма потребителска тенденция. Това често се оказва объркващо, тъй като марките са изправени пред предизвикателството да отговорят на всяка една от тенденциите. Пред хората, занимаващи се с управление на марки стоят много различни въпроси:

- Успяваме ли да се потопим в живота на потребителите и успяваме ли да намерим място в уникалната история на всеки?

- Включени ли сме в истински диалог и изграждаме ли общност с нашите потребители?

- Успяваме ли да задоволим жаждата на хората за нови и вълнуващи преживявания?

- Предлагаме ли им възможност да избягат от забързаното ежедневие?

- Прозрачни и честни ли сме относно политиката на марката ни?

- Помагаме ли на хората да подобрят своите умения и познания?

- Има ли нещо, което нашата марка може да направи, за да ускори своята услуга?

- Общува ли нашата марка визуално с пазаруващите по интригуващ и ефикасен начин?

Идентифицирали сме няколко основни тенденции, които ще повлияят върху потребителското поведение през следващите няколко години. Следните тенденциите са тези, които Ипсос би окуражил марките да припознаят през идната година:

На малки парчета: По-лесни за възприемане преживявания

Минимализирай Ме: Скриване на самоличността в търсене на уединени кръгове

Силата в Мен: Алтернативни начини да се отличиш

Силата в Нас: Локални инициативи и P2P партньорства

Продължи да преоткриваш себе си: Рискувайки с нови лични постижения

Изискай отговорност: По-загрижен начин на живот

Гледната точка на Ипсос по отношение на потребителските тенденции предоставя "голямата картина", която може да бъде използвана от различни компании, без значение от индустрията им. Те са особено съдържателни, заради възможността им да се свържат с нещата, които действително подобряват живота на хората. Използвани правилно, те ще помогнат на компаниите да създадат продукти и услуги, които наистина ще устоят на теста на времето.

Image and video hosting by TinyPic

 true Нина Денисова, мениджър качествени изследвания, "Ипсос България"

 
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
 
true Сравнителните продуктови тестове 
За ролята на потребителските тестове за развитието на пазара
 
true Тенденции в търговията на дребно – все по-близо до потребителя
Презентацията съчетава преглед на тенденциите в световната търговия на дребно и тенденциите при мобилните и интелигентните решения на касата. 
 
true Прекалихме ли с промоциите?


true I- WANT-TO моментите в дигиталния маркетинг

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Рекордно силен сезон за топ 5 веригите "направи си сам" Инфлацията и бумът при жилищата вдигат с двуцифрени проценти оборотите, като очакванията за 2023 г. също са оптимистични