Регистрация

RID 2015: Умните решения

Сравнителните продуктови тестове

Автор: Гуидо Адриансенс, главен изпълнителен директор на Международната организация за потребителски изследвания и тестове 31 август 2015

Независимите организации на потребителите могат да направляват пазара като насърчават най-добрите практики на производителите и катоориентират потребителите за най-добрите продукти на пазара и/или за продуктите с най-добро съотношение цена/качество.

Сравнителните тестове са упражнение, което изисква време и пари. Затова всички важни организации на потребителите по цял свят, които публикуват сравнителни тестове, членуват в Международната организация на потребителски изследвания и тестове (International Consumer Research & Testing - ICRT).

ICRT координира провеждането на международни тестове в най-добрите лаборатории и гарантира независимостта и високото качество на научните изследвания. Организациите-членки следват ISO Guide 46 и вътрешните насоки на ICRT и споделят разходите за тестване.

Image and video hosting by TinyPic

 true Гуидо Адриансенс, главен изпълнителен директор на Международната организация за потребителски изследвания и тестове

 
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Ipsos идентифицира няколко потребителски тенденции, които ще имат ефект върху поведението на купувачите
 
Презентацията съчетава преглед на тенденциите в световната търговия на дребно и тенденциите при мобилните и интелигентните решения на касата. 
 


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
"Билла" с 15% ръст на оборота за 2023, като продажбите надхвърлят 1.4 млрд. лева До края на тази година веригата планира да отвори още 12 магазина и да има над 170 обекта в България