"Лидл България" увеличава броя български доставчици в магазините си
Зад граница
"Съвместната работа на "Лидл" с български доставчици води до по-високо качество и по-голямо разнообразие на продуктовата гама, до увеличаване на производствените обеми, до инвестиции в допълнителни мощности и ръст в броя на служителите. То е и трамплин към чужди пазари", обобщи Милена Драгийска. И посочи, че благодарение на партньорството над 20 български фирми вече са получили възможност да продават в други държави, в които "Лидл" оперира. В зависимост от капацитета си някои от производителите изнасят в една, а други – в 14 страни. Сред продуктите, които се продават зад граница в други магазини от веригата, са доспатска пъстърва, хлебни и сладкарски изделия, пилешко, олио, вино.
"Лидл" изисква от всички свои партньори постоянно високо качество на продуктите, наличие на някой от международните стандарти за качество (IFS, BSC, FSSC), стабилност на количествата и спазване на етични правила за работа. "Не работим с репутационно рискови компании", заяви Милена Драгийска и уточни, че веригата прави регулярни тестове и постоянни одити на своите партньори. "Между 49 и 51% от обема на седмичните разплащания на "Лидл България" към доставчици е в левове и към български фирми", посочи Драгийска.
Още по темата тук