Регистрация

"Белла България" стартира целогодишен прием на стажанти

Автор: Регал 18 март 2014 , 2 коментара

Хранителният холдинг "Белла България" предлага на студентите възможност да се включат в стажантските програми на компанията през цялата година, стана ясно на изложението "Дни на кариерата", което се провежда днес и утре в София. Традиционно компанията провежда летни стажантски програми с продължителност два и три месеца, но от тази година приемът на стажанти ще продължи през цялата година. В зависимост от свободните позиции за стажанти в "Белла България", всички млади хора, завършили успешно трети курс, могат да кандидатстват за стаж в различни сфери – финанси, маркетинг, продажби, експорт, човешки ресурси, информационни технологии и други, съобщиха от компанията.

"Целта на стажантските ни програми е да подготвим младите хора за реалната работна среда – при нас те решават реални казуси, което им дава възможност да приложат наученото в университета в практиката", каза Златислава Медарова - директор "Човешки ресурси" в компанията. "Освен, че имат възможност да се учат и да работят с едни от най-добрите професионалисти, стажантите ни преминават през основни вътрешнофирмени обучения, които им помагат да развиват професионалните си компетенции", допълни още тя.

Стажантските програми са част от образователния проект "Белла Академия", в който тази година бяха отличени и първите стипендианти на "Белла България". Освен в стипендиантски и стажантски програми, студентите могат да се включат и в семинари и мастър класове, които ще се провеждат във водещи български университети от лекторите на "Белла Академия".

Всички подробности за кариерно развитие в "Белла България", студентите могат да научат на фейсбук страницата на "Белла Академия" - https://www.facebook.com/AcademyBella и на сайта на компанията в секцията "Кариери" http://www.bella.bg/bg/careers/

 

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души