Регистрация

Магазин в MyMall - срещу 30 лв. на месец

Автор: Мара Георгиева, "Регал" 10 декември 2010 , 8 коментара

MyMall (http://mymall.bg) е нов сайт за електронна търговия и, както личи от името му, е замислен като онлайн мол. "Внимателно анализирахме какви са най-големите трудности пред предприемачите и решихме да създадем сайт, който ще позволи на търговците да правят това, което правят най-добре - да продават", обясни за "Регал" Виктор Викторов, управляващ съдружник в "БиДиПи-Груп".

След като се регистрират и подпишат договор, търговците получават магазин в него и безплатна техническа поддръжка.

Според Виктор Викторов не е нужно търговците да имат познания в областа на програмирането, за да управляват своя онлайн магазин. "Дори хора с бегли интернет познания могат да се справят без никакви трудности чрез интуитивен администраторски панел", допълва той.

Продуктите на търговците се показват автоматично в MyMall.BG каталог и всички сайтове-търсачки на цени в България. "По този начин над 40 000 таргетирани потребители дневно ги виждат", твърди Викторов. Според него с тази услуга MyMall се различава от всички останали платформи за онлайн търговия.

Всеки магазин може да ползва тези разплащателни системи, които са най-удобни за клиентите му. Освен това на търговците наематели се предоставят ваучер за реклама на стойност 200 лв. и 5% отстъпка за всяко следващо зареждане в www.pazaruvaj.com. "Рекламата се изчерпва под формата на кликове", обяснява Виктор Викторов и гарантира "над 2000 заинтересовани клиенти, които ще посетят магазина на всеки търговец".

Цената на всичко това е 30 лв. месечно, като има и по-високи пакети с допълнителни екстри.

Досега Mymall.bg има над 120 наематели от различни браншове: дрехи, електроника, детски стоки, компютри, еротика, лов и риболов, мебели, бижута, козметика, хранителни добавки, туристически услуги, подаръци и др. Очаква се в секцията с храната само за София да се включат над 60 търговци, сред които "Пикадили", "Хепи", "Уго", уточнява Виктор Викторов. Поръчките за храна в сайта ще се управляват от bgmenu.

Потребителите имат възможност да пазаруват и поръчат храна в целия мол само с една регистрация.

"Подготвяме и навлизане на румънския пазар, освен това договаряме отстъпки за куриерски услуги и допълнителни ваучари за реклама", съобщи още Виктор Викторов.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души