Регистрация

Крем сирене Philadelphia – споделете парченце божествен вкус!

Автор: Фреш Директ 17 октомври 2016

Фотограф: Регал

През далечната 1872 г. в град Честър, щата Ню Йорк, започва производството на едно крем сирене, до името на което съвсем заслужено и до днес могат да стоят определения като кадифено, нежно и божествено на вкус. През 1880 г. е създадена марката Philadelphia, първата марка за крем сирената. Тя носи името на град Филаделфия, който по това време е символ на успех, качество и прогрес и се радва на популярност със своите традиции в производството на сирене. Човекът, който дава началото на превърналата се във водеща световна марка сред крем сирената Philadelphia, е Уилям Лорънс.

Ако някога е ставало въпрос за продукт – допълнение към хляба, 140 години по-късно всеки истински кулинар не пропуска да се възползва от уникалното съчетание от кремообразна консистенция и възхитителен мек вкус на крем сирене Philadelphia. То придава оригиналност на всяка идея за ястие или десерт, без те да загубят от своята индивидуалност.

Когато фантазията излиза извън всякакви граници и готвенето не е досаден ангажимент от графа "битовизми", а запазена територия за творческа изява, използването на такъв продукт улеснява всеки маг в кухнята. Можете да гарнирате супи и салати, да приготвяте плънка за тортиля, да измайсторите встъпителен дип към вечерята, да поднесете сос към месни и безмесни ястия, да забъркате ефирен крем за торта или да направите плънка за пържени кюфтенца. Резултатът винаги ще впечатлява и завладява.

И тъй като съвременните потребители и професионалните готвачи отдавна са с високи изисквания към качеството и вкуса на продуктите, Philadelphia редовно присъства в списъка за пазар. Изборът на вкуса крем сирене е според вдъхновението за кулинарни импровизации – натурално, с нисък процент мазнини или с ароматни подправки. Целта обаче винаги е една – постигане на хармоничен вкус в поднесените блюда...

Philadelphia присъства на трапезата на българина повече от 10 години.

През последните две години "Фреш директ" представя разнообразното портфолио на марката и се грижи както домашните, така и професионалните кухни да бъдат снабдени с безкомпромисното качество на Philadelphia.

От средата на 2016 г. "Фреш директ" лансира на пазара нов продукт под марката Philadelphia - Philadelphia Sensation Мус 140 g - деликатно разбито крем сирене с пухкава текстура, което се топи в устата, подходящо за намазване върху прясно изпечени багети или хрупкави брускети. Предлага се в атрактивна и удобна опакова oт 140 г в три неустоими вкуса – класик, с билки и с маслини.

Компанията активно подкрепя и популяризира новия продукт с поредица от маркетинг и търговски активности – публикации в специализирани издания, дегустации, промоактивности, рекламни клипове, интернет и outdoor реклама.

Ето какво споделят консуматорите за новите продукти:

- Обожавам Philadelphia, а и новите вкусове са просто страхотни!
- Philadelphia е любимата ни марка вкъщи!
- Новата Philadelphia има истински и наситен вкус - харесва ми!


Ако все още не сте се насладили на неустоимия вкус на Philadelphia Sensation мус, побързайте!
Philadelphia – споделете парченце божествен вкус!

Автор: Регал



За контакт с дистрибутора:
София 1715, бул. "Александър Малинов" 87
тел.:+ 359 2 970 19 88
факс: + 359 2 970 19 89
[email protected]

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души