С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Реклама

Как My Motto стана най-популярната вафла на остров Мавриций

Как My Motto стана най-популярната вафла на остров Мавриций

Само в рамките на година продажбите на продукта са се увеличили осем пъти
My Motto
15 ноември 2021

My Motto се завръща

My Motto се завръща

My Motto
29 октомври 2021

Как квадратната вафла постигна 150% ръст на продажбите и присъствие в над 50% от търговските обекти в страната

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: Въпреки коронакризата пазарът на сладолед нарасна Националният бизнес мениджър на сладоледената дивизия в България на "Юниливър Южно-Централна Европа" пред "Капитал
Топ 20 на търговците на техника: Растеж през мрежата Пандемията се отрази положително върху продажбите на няколко категории продукти, както и на онлайн сегмента