С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Най-купувани онлайн са дрехите, спортните стоки и обувките

Автор: Мара Георгиева 07 октомври 2019

Идеалният онлайн магазин е този, който прави отстъпки, промоции и поддържа по-ниски цени, отчита проучване на Pragmatica

Диньо Маджаров и Милена Рамчева представиха резултатите от проучвания за нагласи към онлайн пазаруването и онлайн бизнеса
[Metrica]

Пестенето на време е най-важният фактор при избора на хората да пазаруват по интернет. Това показва специално проучване за нагласите на потребителите към онлайн търговията, проведено от агенция Pragmatica съвместно с Metrica. Анкетирани са 400 души, живеещи в големите градове, които са направили поне една покупка онлайн през последните шест месеца, уточни Диньо Маджаров, изпълнителен директор на Pragmatica. Резултатите от проучването бяха представени на специална пресконференция.

Възможността за пазаруване в удобно за клиента време (57.5%) е друга причина за интереса към интернет магазините. Близо половината от участниците в анкетата са убедени, че онлайн пазаруването предлага по-голямо разнообразие от продукти и услуги, а за 45% определяща е по-ниската цена.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Износът на стоки нараства с едва 1% през третото тримесечие Слабият темп идва от спад на износа на пшеница, горива и мед към други държави - членки на ЕС
Ново място: Смесен магазин "Зоя" Веригата за био продукти се разширява с обект на пл. "Гарибалди"