Най-купувани онлайн са дрехите, спортните стоки и обувките



Автор: Мара Георгиева 07 октомври 2019



Пестенето на време е най-важният фактор при избора на хората да пазаруват по интернет. Това показва специално проучване за нагласите на потребителите към онлайн търговията, проведено от агенция Pragmatica съвместно с Metrica. Анкетирани са 400 души, живеещи в големите градове, които са направили поне една покупка онлайн през последните шест месеца, уточни Диньо Маджаров, изпълнителен директор на Pragmatica. Резултатите от проучването бяха представени на специална пресконференция.

Възможността за пазаруване в удобно за клиента време (57.5%) е друга причина за интереса към интернет магазините. Близо половината от участниците в анкетата са убедени, че онлайн пазаруването предлага по-голямо разнообразие от продукти и услуги, а за 45% определяща е по-ниската цена.

Целият текст е тук