С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Българският онлайн пазар през 2020 г. расте с около 9% и достига 974 млн. евро

Автор: Мара Георгиева 08 февруари 2021

През последните 5 години годишният ръст на електронната търговия в страната е между 21% и 35%, отчита Българската Е-комерс асоциация

Фотограф: Юлия Лазарова

През последните 5 години годишният ръст на електронната търговия в България е между 21% и 35%. Очакваното увеличение на онлайн пазара през 2020 г. обаче ще е по-слабо - около 9% спрямо 2019 г. и ще достигне 974 млн. евро обем, се посочва в най-новия доклад на Българската Е-комерс асоциация (БЕА).

Данните за 2019 г. показват, че 71% от цялото население на България има достъп до интернет, а една трета от онлайн потребителите са закупили стоки или услуги от разстояние. Най-големият процент онлайн купувачи е в Северозападен район на България (25.4%), следван от Югозападен и Североизточен.

Целият текст и графиките са на сайта на "Капитал"

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: Въпреки коронакризата пазарът на сладолед нарасна Националният бизнес мениджър на сладоледената дивизия в България на "Юниливър Южно-Централна Европа" пред "Капитал
Новият път на Nike в България Световният шампион при маратонките смени дистрибутора си за страната - от гръцки на сръбски