Българският онлайн пазар през 2020 г. расте с около 9% и достига 974 млн. евро



Автор: Мара Георгиева 08 февруари 2021



През последните 5 години годишният ръст на електронната търговия в България е между 21% и 35%. Очакваното увеличение на онлайн пазара през 2020 г. обаче ще е по-слабо - около 9% спрямо 2019 г. и ще достигне 974 млн. евро обем, се посочва в най-новия доклад на Българската Е-комерс асоциация (БЕА).

Данните за 2019 г. показват, че 71% от цялото население на България има достъп до интернет, а една трета от онлайн потребителите са закупили стоки или услуги от разстояние. Най-големият процент онлайн купувачи е в Северозападен район на България (25.4%), следван от Югозападен и Североизточен.

Целият текст и графиките са на сайта на "Капитал"