С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Amazon закрива онлайн платформата си в Китай

Автор: Йорданка Веселинова 24 април 2019

Компанията на Джеф Безос не успя да се справи с конкуренцията с Alibaba

Amazon.com Inc обяви, че ще закрие своя онлайн магазин в Китай на 18 юли тази година, тъй като компанията ще се фокусира върху по-печелившия бизнес за внос на чуждестранни стоки и облачните услуги в страната.

Най-голямата онлайн платформа за продажби, собственост на Джеф Безос, не преодоля конкуренцията с Alibaba, която контролира 82% от онлайн търговията в страната, съобщава Reuters.

Голямата конкуренция

През 2004 г. Amazon купи китайския уебсайт за онлайн пазаруване Joyo.com за 75 млн. долара, като ребрандира бизнеса през 2011 г. като Amazon China. Но поради господство на Tmall, Amazon се принуди да отвори онлайн магазин на сайта Alibaba през 2015 г.

Утвърдените играчи в онлайн търговията в Китай попречиха на Amazon да навлезе успешно в страната. Изследователската компания iResearch Global обяви, че през миналата година онлайн магазините Tmall и JD.com на Alibaba Group Holding са контролирали 82% от китайския пазар.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Американските производители на уиски страдат от европейските мита Производителите в САЩ не могат да се възползват от най-силните дни на търсене на световния пазар
Alibaba отлага листването си в Хонконг заради протестите Според източници на Reuters пускането на акции може да стане най-рано през октомври