С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Диван по мейла

Автор: Деница Ватева 15 март 2019

Старозагорската верига за обзавеждане "Мондо" регистрира силен ръст и се бори за дял на онлайн пазара

През най-тежките години на кризата собственикът на дружеството Иван Стефанов решава да направи стратегическа промяна, преминавайки от продажбите на едро към тези на дребно
Фотограф: Надежда Чипева

Секторът на продажба да на мебели в България има една особеност. Въпреки че има своите големи компании и въпреки доминиращия играч в него - ИКЕА (и българското дружество "Хаус маркет България") с приходи от почти 109 млн. лв за 2017 г., в този сектор за разлика от останалите ритейл области доминират български играчи. В топ 20 има само две-три дружества, в които има и чуждестранен капитал.

В тази категория попада и старозагорската мебелна верига "Мондо", зад която стои дружеството "Дипол". В сектор, в който непрекъснато вървят преобразувания и сливания, "Мондо" успява да блесне на местно ниво - в последното издание "Гепард" на "Капитал" то е на четвърто място сред най-динамичните малки и средни компании в Старозагорска област с приходи над 9 млн. лв. и годишен ръст от впечатляващите 73%.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Намалява потреблението на зехтин и олио Зехтин се купува повече в модерната търговия, олио - в традиционната
"Македонската "Алди" влиза в България Хард дискаунтърът "КАМ Маркет" започва да открива магазини в София