Регистрация

Бутик за месо

Автор: Мара Георгиева 09 март 2019

Butcher отваря през 2014 г., през 2017 двата магазина на столичната улица "Гурко" отчитат 411 хил. лв. приходи от продажби

Фотограф: Цветелина Белутова

"Вие сте луди!" "Защо телешко, то не е популярно в България?!" Това са част от първите скептични реакции, с които се сблъскват Мерал и Фарук Люледжи, след като решават да открият магазин за телешко. Но се оказва, че има достатъчно ценители на това месо в София. "Постепенно си направихме ниша и открихме постоянни клиенти", разказва Мерал Люледжи. Сега семейството има две бутикови месарници под марката Butcher, разположени на столичната улица "Гурко", и планира в бъдеще да открие още една. А историята им е класически пример как се започва бизнес в непозната сфера - и с грешки, и с успехи.

От архитектура към транжорна

Мерал Люледжи е завършила архитектура в Истанбул и дълги години работи това, за което е учила, а съпругът й - Фарук Люледжи, има своя печеливша текстилна фабрика. В Истанбул се ражда и синът им, след което семейството прави решителна крачка към житейска промяна, като се премества в София.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души