Регистрация

Alibaba отчете рекордни продажби по време на Singles' Day

Автор: Анина Сантова 13 ноември 2018

Въпреки това китайската компания понижи очакванията си за продажбите през 2018 г.

Технологичният гигант Alibaba реализира рекордните 213.5 млрд. юана (30.7 млрд. долара) от продажби в неделя - деня за промоционални оферти, наречен Singles' Day. Въпреки това компанията предупреди, че ръстът на продажбите през този ден е бил най-ниският досега, пише Financial Times.

Потребителите в Китай са купували и висок ценови клас продукти, като например iPhone устройства и мебели, а Alibaba отчете приходи около 10 млрд. долара за първите четири часа след полунощ.

За един ден

Singles' Day, наричан още Double 11, е най-голямото събитие за онлайн продажби в света, което надминава американските празнични дни за пазаруване Black Friday и Cyber Monday, взети заедно. Оригиналното китайско събитие всъщност представлява ден, в който необвързаните студенти празнуват, но се е превърнало в едномесечен онлайн шопинг фестивал, чийто пик са 24-часовите разпродажби на 11 ноември. Тази година Alibaba надмина миналогодишния рекорд за продажби от 168 млрд. юана за почти шестнадесет часа.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души