Регистрация

"dm България" отчете 19% ръст на приходите за финансовата година

Автор: Мара Георгиева 19 октомври 2018

Веригата планира да открие между осем и десет нови обекта в страната през следващите 12 месеца

Управителите на веригата Георги Търнев (вляво), Евелина Великова, Андрей Петров
["dm България"]

Веригата "dm България" отчете над 132 млн. лв. оборот за финансовата година, която за компанията е от 1 октомври 2017 до 30 септември 2018 г. Това е ръст от 19% спрямо предходния аналогичен период, съобщи Андрей Петров - председател на борда на управителите.

Над 30 милиона артикула

Според мениджърския екип на компанията отличните финансови резултати се дължат на все по-нарастващата популярност на бизнес модела на dm, който предлага възможности за избор на над 14 хил. продукта плюс компетентна консултация при пазаруването. През изминалата финансова година са закупени над 30 млн. артикула, което е с 5 млн. повече в сравнение с предишния аналогичен период, отчита българското дружество.

"Финансовият резултат расте незначително – само с около 3%, заради експанзията и откриването на нови магазини, тъй като през миналата година отворихме само два нови филиала в страната. Ръстът на приходите се дължи основно на работата на съществуващите обекти, които вече са 74 в 25 града в страната", обясни Андрей Петров. И уточни, че компанията планира да открие между осем и десет магазина през следващата година.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души