"dm България" отчете 19% ръст на приходите за финансовата година



Автор: Мара Георгиева 19 октомври 2018



Веригата "dm България" отчете над 132 млн. лв. оборот за финансовата година, която за компанията е от 1 октомври 2017 до 30 септември 2018 г. Това е ръст от 19% спрямо предходния аналогичен период, съобщи Андрей Петров - председател на борда на управителите.

Над 30 милиона артикула

Според мениджърския екип на компанията отличните финансови резултати се дължат на все по-нарастващата популярност на бизнес модела на dm, който предлага възможности за избор на над 14 хил. продукта плюс компетентна консултация при пазаруването. През изминалата финансова година са закупени над 30 млн. артикула, което е с 5 млн. повече в сравнение с предишния аналогичен период, отчита българското дружество.

"Финансовият резултат расте незначително – само с около 3%, заради експанзията и откриването на нови магазини, тъй като през миналата година отворихме само два нови филиала в страната. Ръстът на приходите се дължи основно на работата на съществуващите обекти, които вече са 74 в 25 града в страната", обясни Андрей Петров. И уточни, че компанията планира да открие между осем и десет магазина през следващата година.

Целият текст е тук