С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

"Метро България" започва да предлага автентични млечни продукти

Автор: Мара Георгиева 05 октомври 2018

"Метро България" започва да предлага автентични млечни продукти

["Метро България"]

"Метро България" обновява щандовете за млечни продукти във всички свои 11 магазина в страната. Асортиментът на веригата предлага над 3000 млечни продукта, като над 200 от тях ще бъдат нови. Инвестицията в поредната инициатива е 400 000 лв., уточниха от компанията за "Капитал".
Доставчици на автентични храни

Веригата е избрала две фирми за национални доставчици на кашкавал, сирене и мляко, произведени по традиционен начин – шуменската "Ваком МП" (търговска марка "Пастир") и "Лесидрен". Сред новите партньори на компанията са и местни мандри, които ще доставят автентични млечни продукти в магазините "Метро" в съответния регион - например "Строево" в Пловдив и "Булгара" - Благоевград – в столицата.

Подборът на продуктите и производителите на новия асортимент на веригата започнал през пролетта на 2018. Окончателната преценка е направена от Млечен борд, в който влизат професионални готвачи (Андре Токев, Андрей Стоилов), университетски преподаватели, представители на компанията.

Целият текст е тук

Събития
Retail in detail 2018

Retail in detail 2018

Transforming Retail Together. How to Adapt to the New Frontiers

Нехранителните стоки - с нови по-високи цени през ноември Поскъпват и три от четирите млечни категории в кошницата на тайния клиент
Намалява потреблението на зехтин и олио Зехтин се купува повече в модерната търговия, олио - в традиционната
"Македонската "Алди" влиза в България Хард дискаунтърът "КАМ Маркет" започва да открива магазини в София