"Метро България" започва да предлага автентични млечни продукти



Автор: Мара Георгиева 05 октомври 2018



"Метро България" обновява щандовете за млечни продукти във всички свои 11 магазина в страната. Асортиментът на веригата предлага над 3000 млечни продукта, като над 200 от тях ще бъдат нови. Инвестицията в поредната инициатива е 400 000 лв., уточниха от компанията за "Капитал".

Доставчици на автентични храни

Веригата е избрала две фирми за национални доставчици на кашкавал, сирене и мляко, произведени по традиционен начин – шуменската "Ваком МП" (търговска марка "Пастир") и "Лесидрен". Сред новите партньори на компанията са и местни мандри, които ще доставят автентични млечни продукти в магазините "Метро" в съответния регион - например "Строево" в Пловдив и "Булгара" - Благоевград – в столицата.

Подборът на продуктите и производителите на новия асортимент на веригата започнал през пролетта на 2018. Окончателната преценка е направена от Млечен борд, в който влизат професионални готвачи (Андре Токев, Андрей Стоилов), университетски преподаватели, представители на компанията.

Целият текст е тук