Регистрация

"Лидл България" ще финансира 31 социално значими проекта

Автор: Мара Георгиева 12 октомври 2017

Безвъзмездно подкрепените идеи са в четири области: образование, околна среда, култура, здравословен начин на живот

Търговската верига "Лидл България" ще финансира изпълнението на 31 социално значими проекта с 252.7 хил. лв. в рамките на инициативата "Tи и Lidl за по-добър живот". Кампанията се осъществява в партньорството с фондация "Работилница за граждански инициативи" и Българския дарителски форум.

425 предложения от 142 населени места

Началото на инициативата беше поставено на 1 май, когато веригата обяви, че до 25 юни ще отделя по 3 стотинки от всеки касов бон в магазините в цялата страна и със събраните средства ще финансира проекти на неправителствени и граждански организации в четири области: образование, опазване на околната среда, култура и историческо наследство, здравословен начин на живот.

В крайна сметка "Ти и Lidl за по-добър живот" събра 425 предложения от 142 населени места в цялата страна, сред които 69 села.

"Оценяването премина на три етапа. Първият включва административна проверка на изискваната документация и на него отпаднаха 103 проектни предложения. На втория етап проектите бяха оценявани от експертно жури. До третия етап достигнаха 86 проекта, които получиха оценка от служителите на "Лидл България" по региони", обясни Илияна Николова, изпълнителен директор на фондация "Работилница за граждански инициативи".

На финала

Финалната селекция включва предложения от 18 населени места в страната, сред които по-малки градове и села

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
Големите вериги имат приходи от 16 млрд. лв., или 1/3 от оборота в търговията на дребно Изследването на ИПИ показва огромни скокове в бизнеса през 2022 г., когато и инфлацията растеше. Във веригите работят над 53 хил. души