С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Британски вериги отказаха да подпишат писмото на бизнеса за оставане в ЕС

Автор: Регал 24 февруари 2016 , 1 коментар
Само Asda от голямата четворка супермаркети в страната се е присъединила към компаниите, които се обявиха за запазване на членството

Фотограф: Reuters

Търговските вериги Tesco, Sainsbury’s и Morrisons са отказали да се подпишат под писмото, с което една трета от британските компании поддържат оставането на Великобритания в Евросъюза, пише The Guardian. Те аргументират своята позиция с това, че отговорът на въпроса за членството в ЕС трябва да бъде даден от народа на Великобритания, а не от ръководството на отделни компании и финансови организации.

В същото време мениджърите на някои от най-големите британски ритейлъри, включително Dixons Carphone и Kingfisher, са поставили имената си върху документа. Само Asda от голямата четворка супермаркети в страната е подписала писмото, посочва retail-week.

Освен гиганти като Royal Dutch Shell, BAE Systems и авиопревозвача easyJet, към изявлението са се присъединили и 27 компании от сектора на храните и напитките, сред които SABMilller, Marks & Spencer, Diageo, Unilever, става ясно от публикация на foodmanufacture.co.uk.

Според тях Великобритания ще бъде по-силна и в безопасност, ако остане в ЕС.

Референдумът за членства в Евросъюза ще се състои на 23 юни 2016 г. По-рано този месец Великобритания получи особен статут в ЕС. Държавата се сдоби с правото да спира някои социални плащания към мигрантите от ЕС за период от седем години. Страната ще може също така да не изпълнява някои политически решения на Евросъюза.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: Въпреки коронакризата пазарът на сладолед нарасна Националният бизнес мениджър на сладоледената дивизия в България на "Юниливър Южно-Централна Европа" пред "Капитал
"Фантастико" инвестира 25 млн. лева в нов търговски комплекс в Перник Това е 45-и супермаркет за българската верига, която има магазини в София, Кюстендил, Елин Пелин и Банкя и строи нов обект в Ботевград