Регистрация

Coca-Cola пусна на пазара опаковки без етикет в знак на толерантност

Автор: Регал 08 юли 2015 , 5 коментара
По този начин компанията изразява подкрепата си на инициативата за свят без етикети и предразсъдъци

Фотограф: Coca Cola

Coca-Cola се присъедини към международното движение за толерантност и равноправие и пусна на пазара в Дубай кенове без обозначение на марка. По този начин компанията изразява подкрепата си на инициативата за свят без етикети и предразсъдъци, съобщава  Adweek.

Рекламната агенция FP7/DXB в Дубай специално е създала дизайн на опаковка в традиционния червен цвят, но без марка, на която има надпис "Етикетите са за консервите, а не за хората".

Според представителите на агенцията новата опаковка внушава на жителите на Близкия изток, където има повече от 200 различни народи, че един свят без етикети е свят без разлики, в който хората не се различават чак толкова един от друг.

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
"Билла" с 15% ръст на оборота за 2023, като продажбите надхвърлят 1.4 млрд. лева До края на тази година веригата планира да отвори още 12 магазина и да има над 170 обекта в България