Регистрация

Sony гледа към пазара на електрически автомобили

Автор: Павел Бонкин 07 януари 2022

Google, Apple и Dyson също проявяват сериозен интерес към сектора

Sony проучва по-сериозно възможността да влезе на пазара на електрически автомобили със свой модел. Ако това се случи, японската компания ще се присъедини към технологични конкуренти като Xiaomi и Foxconn, които стават част от развиващата се индустрия. Главният изпълнителен директор на Sony Кеничиро Йошида обяви създаването на дъщерната компания Sony Mobility по време на технологичното изложение CES 2022 в Лас Вегас.
Технологичният гигант представи и прототип на електрически автомобил от типа SUV по време на събитието, макар че не даде информация за цената или датата на пускане на пазара. Sony е лидер в изработването на сензори за автономни и самонаблюдаващи се превозни средства. Новият автомобил използва същата платформа за електрически превозни средства като представения преди 2 години седан Vision-S, който започна тестове в Европа през декември 2020 г.

Пълният текст е на сайта на "Капитал"

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
"Билла" с 15% ръст на оборота за 2023, като продажбите надхвърлят 1.4 млрд. лева До края на тази година веригата планира да отвори още 12 магазина и да има над 170 обекта в България