С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Diageo предупреждава за по-ниска печалба заради коронавируса

Автор: Пламена Кацарова 27 февруари 2020

Разпространението на болестта в Азия удари търсенето на алкохол на континента

Най-големият производител на спиртни напитки в света Diageo предупреди, че коронавирус епидемията ще свие печалбата му през тази година с до 200 млн. паунда. Това представлява близо 5% спад спрямо предходната година и е резултат от слабото търсене на алкохол в Азия вследствие от болестта. Компанията, която стои зад брандове като Johnnie Walker, Smirnoff и Tanqueray обяви, че множество барове, хотели и ресторанти, намиращи се в огнището на заразата за били затворени, което е повлияло значително на някога бързо развиващия се китайски пазар.

Ефектът от вируса е осезаем и на други азиатски пазари. Diageo отчита спад също и в Южна Корея, Япония и Тайланд, където търговията на алкохол беше засегната, тъй като редица събития, конференции и празненства бяха отложени. Спадът в броя на пътуващите в Азия като цяло и свиването на туризма се отразиха на продажбите по летищата.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
"Севан": Потреблението на зърно по света ще скочи с 5-10% заради коронавируса От компанията износител очакват заради презапасяване и изчерпване на резервите търсенето да се повиши
Търговецът и производител на биохрани Яни Драгов: Ръст 30% в онлайн продажбите, в магазините нагоре-надолу с 10% Действам предпазливо и не наемам нови хора, а в краен случай бих намалил работното време, вместо да освобождавам служители, казва собственикът на "Смарт органик"