С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация

Имате пратка от Uniqlo

Автор: Сирма Пенкова 18 ноември 2019

Японският бранд вече доставя и до адреси в България за 3-4 работни дни

Reuters

"Направени за всички" - това гласи слоганът на японската верига за дрехи Uniqlo. По всичко личи, че компанията цели и да достигне до всички, засилвайки международното си присъствие. Преди повече от месец компанията разшири мрежата си от доставки и вече потребители от България също могат да поръчват продукти онлайн. С разрастването на Uniqlo компанията майка Fast Retailing се движи към целта да стане най-голямата верига за дрехи не само в Япония, но и в света. Лидер на пазара е испанският гигант Inditex (собственикът на Zara, Massimo Dutti, Bershka и др.).

Стъпки към Европа

Към август общо 2196 магазина оперират под името на Uniqlo, като от тях 817 са в Япония. Така компанията се наложи в родината си и е сред най-разпознаваемите брандове. Вторият по големина пазар за бизнеса е Китай, където заедно с Хонконг броят на магазините е 800.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Категорията на шоколада в България има перспектива за развитие Средната му консумация е все още под средната за Европа
Празниците за повечето търговски вериги в САЩ няма да са весели Традиционните магазини очакват по-малко приходи през коледния сезон заради нарастващия брой онлайн поръчки