Регистрация

Gucci разширява онлайн търговията си

Автор: Йорданка Веселинова 18 юни 2019

Компанията цели да увеличи приходите си от продажби на дребно в собствени сайтове

Фотограф: © Max Rossi

Компанията, собственик на Gucci – Kering, ще затегне контрола върху онлайн търговията с продукти на марките си и ще фокусира дейността си в собствените сайтове. По този начин ще може да се следят предпочитанията на крайните потребители, съобщава Reuters.

Началото

Луксозните марки навлизат в онлайн търговията по-късно от достъпните "fast fashion" компании, тъй като те изключително много държаха да контролират дистрибуцията и ценообразуването, като по този начин гарантираха изключителността на луксозните продукти.

Kering вече обяви, че ще си върне обратно контрола върху уеб продажбите на марки като Balenciaga и Alexander McQueen, които са се продаваха от Yoox Net-A-Porter (YNAP) - онлайн търговец на дребно, който вече е собственик на конкурентната група Richemont.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
Николай Бекяров: През 2021 г. пазарът на сладолед спадна до 104 млн. лева Управителят на "Юниливър Айс Крийм България" посочва пред "Капитал", че цените вече са увеличени с 12-20%
"Билла" с 15% ръст на оборота за 2023, като продажбите надхвърлят 1.4 млрд. лева До края на тази година веригата планира да отвори още 12 магазина и да има над 170 обекта в България