Регистрация

Gucci разширява онлайн търговията си

Автор: Йорданка Веселинова 18 юни 2019

Компанията цели да увеличи приходите си от продажби на дребно в собствени сайтове

Фотограф: © Max Rossi

Компанията, собственик на Gucci – Kering, ще затегне контрола върху онлайн търговията с продукти на марките си и ще фокусира дейността си в собствените сайтове. По този начин ще може да се следят предпочитанията на крайните потребители, съобщава Reuters.

Началото

Луксозните марки навлизат в онлайн търговията по-късно от достъпните "fast fashion" компании, тъй като те изключително много държаха да контролират дистрибуцията и ценообразуването, като по този начин гарантираха изключителността на луксозните продукти.

Kering вече обяви, че ще си върне обратно контрола върху уеб продажбите на марки като Balenciaga и Alexander McQueen, които са се продаваха от Yoox Net-A-Porter (YNAP) - онлайн търговец на дребно, който вече е собственик на конкурентната група Richemont.

Целият текст е тук

Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол Четири компании доминират пазара на концентриран алкохол, а спадът на местните продажби през 2017 г. донякъде се компенсира от силен износ
На чаша (безалкохолна) бира Категорията на безалкохолната бира расте бързо, като достига 8% от европейския и над 1.5% от българския пазар